Pápež František v liste na globalistický finančný summit žiada „globálne riadenie“ a „univerzálne vakcíny“
„Stále existuje naliehavá potreba globálneho plánu, ktorý môže vytvoriť nové alebo regenerovať existujúce inštitúcie, najmä inštitúcie globálneho riadenia, a pomôcť vybudovať novú sieť medzinárodných vzťahov na podporu integrálneho ľudského rozvoja všetkých národov.“
Vatikán 8. apríla 2021 ( LifeSiteNews ) – Pápež František na svojom jarnom zasadnutí predniesol prejav pred Svetovou bankou a Medzinárodným menovým fondom a vyzval na „globálne riadenie“ vo svetle COVID-19, dôrazne sa zasadzuje za univerzálne vakcíny a sťažuje sa na „ekologický dlh“, ktorý je dlžný„ samotnej prírode “.
Jeho list je posledným zo série nedávnych činov, v ktorých sa František spojil s globálnymi korporáciami zaviazanými k protikatolíckym programom.
List bol doručený prefektom Dikastéria Svätej stolice na podporu integrálneho ľudského rozvoja Petrom kardinálom Turksonom na jarné stretnutie 2021 medzi Svetovou bankou a Medzinárodným menovým fondom (MMF), ktoré sa v súčasnosti koná online od 5. do 11. apríla.
V liste zo 4. apríla sa v poslednej línii spomínal Boh iba raz.
Namiesto toho sa František zameral na požiadavku na systém globálnej vlády, ktorý by implementoval nový spoločenský poriadok do sveta založený na politikách v oblasti zmeny podnebia a univerzálnom očkovaní.
„Globálne riadenie“
František s odkazom na „pandémiu Covid-19“ vyhlásil, že svet bol nútený „čeliť sérii závažných a vzájomne súvisiacich sociálno-ekonomických, ekologických a politických kríz“.
Takéto vzájomne prepojené krízy postavil pred Svetovú banku a MMF v nádeji, že ich stretnutia poskytnú základ pre nové usporiadanie svetových záležitostí: „Dúfam, že vaše diskusie prispejú k modelu „obnovy“ schopného generovania nových, inkluzívnejších a udržateľnejších riešení na podporu reálnej ekonomiky, pomoc jednotlivcom a komunitám pri dosahovaní ich najhlbších túžob a všeobecného spoločného dobra.“
František zopakoval tvrdenie, že výbor COVID ukázal, že „nikto nie je spasený sám“, a teda je potrebné vypracovať „nové a tvorivé formy sociálnej, politickej a ekonomickej účasti“.
Citujúc zo svojej nedávnej encykliky Fratelli Tutti , ktorú arcibiskup Carlo Maria Viganò označil za „rúhačskú“, František spomenul „dôveru“ ako „základný kameň všetkých vzťahov“, bod, o ktorom sa domnieval, že Svetová banka a MMF by ho „dobre poznali“. Kvôli tomu, že sú „odborníkmi v oblasti financií a ekonomiky“.
Naliehal na to, aby obaja finanční giganti podporovali také vzťahy a angažovali sa v „budovaní mostov a plánovaní dlhodobých inkluzívnych projektov“.
Francis tiež obnovil svoju častú výzvu na zmenu paradigmy v globálnej politike a povedal: „Stále existuje naliehavá potreba globálneho plánu, ktorý by mohol vytvoriť nové alebo regenerovať existujúce inštitúcie, najmä inštitúcie globálneho riadenia, a pomôcť vybudovať novú sieť medzinárodných vzťahov pre pokrok v integrálnom ľudskom rozvoji všetkých národov. “
Hlavným účinkom požadovanej globálnej vlády by malo byť zníženie dlhu s cieľom umožniť ľahký prístup predovšetkým k „vakcínam“, po ktorých nasleduje „zdravie, vzdelávanie a pracovné miesta“.
„Ekologický dlh“ voči „samotnej prírode“
Pápež František si však nenechal ujsť príležitosť poučiť MMF a Svetovú banku v ďalšej zo svojich pravidelných oblastí znepokojenia, konkrétne v súvislosti so „ zmenou podnebia “. Varoval pred prehliadaním „ekologického dlhu“, fenoménu, ktorý podľa neho ovplyvňuje celý svet, a postavenie „globálneho severu“ proti „juhu“.
„Sme v skutočnosti dlžní voči prírode samotnej, ako aj voči ľuďom a krajinám postihnutým ekologickou degradáciou a stratou biodiverzity spôsobenou človekom,“ napísal Francis.
„V tejto súvislosti verím, že finančné odvetvie, ktoré sa vyznačuje veľkou kreativitou, preukáže schopnosť vyvinúť agilné mechanizmy na výpočet tohto ekologického dlhu, aby ho rozvinuté krajiny mohli platiť nielen významným obmedzením ich spotreby – obnoviteľná energia alebo pomoc chudobnejším krajinám pri uskutočňovaní politík a programov trvalo udržateľného rozvoja, ale tiež pokrytie nákladov na inováciu potrebnú na tento účel. “
Zdá sa, že tieto riadky odrážajú sentiment vyjadrený kľúčovým globalistom a zakladateľom Svetového ekonomického fóra Klausom Schwabom, ktorého navrhovaný antikatolícky „ Veľký reset “, je podporený zameraním na zelenú finančnú agendu, keď spomína „stiahnutie dotácie na fosílne palivá “a nový finančný systém založený na „investíciách“, ktoré napredujú „rovnosť a udržateľnosť “, a budovaní „zelenej“ mestskej infraštruktúry. “
Schwab, MMF a počet najvplyvnejších bánk na svete (vrátane Svetovej banky) sa už v skutočnosti zaviazali presadiť zelenú agendu Veľkého reštartu a zdá sa, že dodržiavanie týchto zelených politík bude kritériom prístupu na financovanie v budúcnosti.
Francis už naznačil svoju intimitu k Schwabovi, zaslaním na adresu WEF štyri krát vo svojom osemročnom pontifikáte a umožňuje ročný vatikánsky okrúhly stôl v Davose výročnej konferencii na stránkach WEF vo Švajčiarsku.
Sekulárna spoločnosť poukázala na nové „spoločné dobro“
František sa vo svojom liste viackrát zmienil o „všeobecnom dobre“, ktoré dôverne spojil s financiami a formou sekulárneho bratstva opísaného vo Fratelli Tutti .
„Z toho vyplýva, že verejné peniaze sa nikdy nemôžu oddeľovať od verejného dobra a finančné trhy by sa mali opierať o zákony a nariadenia zamerané na zabezpečenie ich skutočného fungovania pre spoločné dobro. Záväzok k hospodárskej, finančnej a sociálnej solidarite teda znamená oveľa viac ako účasť na sporadických veľkorysých prejavoch.“
Takéto ciele pre Františka zahŕňajú „spravodlivo financovanú vakcinačnú solidaritu“, ktorá bola podľa neho súčasťou „zákona lásky a zdravia všetkých“.
„Tu opakujem svoju výzvu vládnym predstaviteľom, podnikom a medzinárodným organizáciám, aby spolupracovali pri poskytovaní vakcín pre všetkých, najmä pre tých najzraniteľnejších a najpotrebnejších.“
V závere svojho listu František zopakoval svoje želanie pre svet zameraný na nový štýl bratstva, ktorý je podporený zameraním na zelenú politiku a naliehavo žiada Svetovú banku a MMF, aby vyvinuli riešenia pre „inkluzívnejšiu a udržateľnejšiu budúcnosť“.
Bola by to budúcnosť, „kde financie slúžia spoločnému dobru, kde sú zraniteľní a marginalizovaní ľudia sústredení do stredu a kde je dobre postarané o zem, náš spoločný domov.“
V liste Krista, katolíckej cirkvi alebo katolíckej náuky o spoločnom dobre nebola zmienka.
Poddanosť globalistickej agende
List pápeža Františka nie je veľkým prekvapením, pretože 84-ročný Argentínčan významne zvyšuje svoje dlhoročné vzťahy s globalistickými skupinami a organizáciami, ako sú OSN a WEF.
František nedávno vyzval na „nový svetový poriadok“ a uviedol, že „dráma plytvania“ „krízou“ COVID-19 by bola horšia ako narušenie spôsobené opatreniami COVID na celom svete.
Aj pri tejto príležitosti sa venoval téme spásy, opäť sa na ňu díval s čisto pozemským porozumením a spájal spásu s novým svetovým poriadkom a zameraním zelených politík: „Cesta k spáse ľudstva prechádza vytvorením nového modelu rozvoja, ktorý sa nepochybne zameriava na spolužitie medzi ľuďmi v súlade so Stvorením. “
Za týmto účelom pápež František zahájil svoju vlastnú iniciatívu s OSN a globalistickými korporáciami, s cieľom podporiť nový „ekonomický systém“ kapitalizmu a zabezpečenie dosiahnutia udržateľného rozvoja tisícročia OSN (SDGs). Okrem iného partnerstvá propagujú „udržateľný životný štýl“, „rodovú rovnosť“ a „globálne občianstvo“, zatiaľ čo samotné ciele trvalo udržateľného rozvoja propagujú „služby v oblasti sexuálneho a reprodukčného zdravia“.
Zanechajte nám komentár