Liberálny progresivizmus je ako rakovina
Liberalizmus a liberálny progresivizmus sú ideológie pretavené do politík liberálnej demokracie, ktorá v materiálnom jadre ústavy nemá miesto. S odkazom na Čl. 1 odsek 1 „Slovenská republika je zvrchovaný, demokratický a právny štát. Neviaže sa na nijakú ideológiu (a ako sekulárny štát) ani náboženstvo“.
Navyše, v pluralitnom systéme politických subjektov s odkazom na jej preambulu Progresívne Slovensko nemá čo hľadať. Svoje miesto v kultúrnom a spoločenskom ale nie politickom živote má kresťanské náboženstvo a cirkev, rešpektujúc princíp sekularizmu a dodávam, že tzv. kresťansko-demokratické politické subjekty sú z pohľadu kresťanskej viery a učenia odpadlícke a heretické a preto v záujme kresťanských veriacich tiež sporné. Sú marketingovou habaďúrou na kresťanské voličstvo, pričom s kresťanstvom nemajú často nič spoločné. Korintským 6:17: „Preto vyjdite spomedzi nich a oddeľte sa, hovorí Pán, nečistého sa nedotýkajte a ja vás prijmem.“
Kresťanskému voličskému elektorátu: Čiňte pokánie a kresťanské skutky; voľte obozretne a ostražito.
Predpoludním 5. júla sledoval som slávnostnú svätú omšu na Svätoplukovom námestí v Nitre a slávnostný večer na Devíne. S odkazom na preambulu ústavy vzišlo mi z toho, že sídlo vlády patrí do Nitry lebo Cyril, Metod, Svätopluk a Snem (súčasná národná rada) do súmestia ZV-BB, lebo symbolika SNP.
Za daných systémových okolností ako systémový všeobecný nevolič podporím vznik politického subjektu s jediným bodom volebného programu: Vznik Občianskeho snemu a ním volenej štátnej rady ministrov a ňou voleného ministerského predsedu. Predbežne prechodnú zmenu jedného na osem volebných obvodov a zmenu ústavy.
Za seba nebol nie som a nebudem člen, prívrženec ani priaznivec žiadneho politického subjektu v rámci súčasného politického systému spejúceho do chaosu a postavenia všetkých proti všetkým v európskom aj americkom rozmere; k volebným urnám vrátim sa až po jeho zmene a občianskej ratifikácii novej druhej Ústavy SR v obligatórnom referende.
Ak existujú politické systémy á la silný-slabý prezident či premiér, Slovensko môže mať silného predsedu štátnej rady smerom dnu i von; nová druhá Ústava SR zmení postavenie inštitútu prezident zmenou dikcie Čl. 101.
S odkazom na Čl. 2 (1) „Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo“ vyžaduje sa autentizácia demokracie v časti “priamo“ posilnením Čl. 93 zavedením obligatórneho a fakultatívneho referenda s právnou silou ústavného zákona a plebiscitu bez právnej sily.
K Progresívnemu Slovensku a Ficovmu „liberalizmus a progresivizmus sa šíria ako rakovina“. Michal Šimečka tu sa dôrazne ohradil voči Ficovmu prirovnaniu spomínaných ideológií k šíreniu rakoviny. Vraj tým dourážal voličov. Premiér nekritizoval občanov, ale agresívne neoliberálne a neofašistické ideológie nepripúšťajúce iný názor v postavení a konflikte s Ústavou Slovenskej republiky.
Robert Fico na Devíne: „Ak budeme naďalej konfrontovaní ideológiami, ktoré sa šíria ako jed, tak vláda bude musieť nájsť ďalšie možnosti úpravy ústavy, v záujme postavenia ešte silnejšej hrádze proti progresívnej ideológii“.
Čaká sa na stanovisko Generálnej prokuratúry k viacerým podnetom s podporou petícií za rozpustenie Progresívneho Slovenska ako Kotlebovej Pospolitosti v roku 2006, čím bolo „dourážané“ voličstvo politického subjektu blízkeho národnému socializmu typu vodcu nemeckých nacistov Adolfa Hitlera. Slová Roberta Fica mohli generálovi Žilinkovi dodať „gule“ v opore o Ústavu a zákon, o ktoré sa opiera. Žiadne úpravy netreba. Pre Žilinku tu niet úniku.
Pekne pozdravujem.
Juraj Režo alias notorickyobcan
Zanechajte nám komentár