Bojom proti „DEZINFORMÁCIÁM“ k samodeštrukcii
Platforma obsahového marketingu SEO – WhitePress.com namiesto rozširovania reklamného priestoru pre svojich klientov, im tento priestor zužuje ideologickým selektovaním a vedie seba aj svojich klientov do úpadku!
WhitePress platforma, poškodzujúca svojich zákazníkov, ktorí jej platia za vyhľadávanie mediálneho priestoru pre ich reklamu, pričom namiesto toho, aby sa zaujímala o čím širšiu publikáciu reklamy pre svojich platiacich klientov, zužuje priestor na umiestnenie reklamy tým, že ideologicky selektuje.
Táto „čudná“ reklamná spoločnosť nepracuje na zvyšovaní ziskov svojich klientov, naopak, svojim podielom doslova diverznej činnosti ich ideologicky ťahá do úpadku. Platiace spoločnosti ako napr. CCC, Gues – answear.sk, trickovy.sk…. ani netušia, že spoločnosť, ktorú platia, sa v prvom rade nevenuje ich prezentácii, ale cenzúre reklamného priestoru, čiže koná v absolútnom rozpore nie len so zákonom, ale aj so zdravým úsudkom!
Tejto udalosti predchádzalo dielo Iniciatívy Konšpirátori.sk, ktorá sa pretransformovala na občianske združenie, ktorého zakladateľmi sú už známe závadove osoby, Ján Urbančík, Juraj Smatana a Peter Jančárik, škodiace slovenskej spoločnosti, platené mimovládnymi organizáciami a napojenými na štátny rozpočet, ktorý veselo vyciciavajú a aj za peniaze daňových poplatníkov vykonávajú diverznú činnosť. Projekt Konšpirátori.sk ako uviedli samotní zástupcovia občianskeho združenia, vyvracajú argumenty konšpiračných webov a projekt vznikol ako nástroj obchodnej vojny.
Príbeh portálu podtatranský-kuriér, ktorý napísal sám život:
Portál vznikol ako súkromné médium, ktoré nie je nikým financované, len sa prebíja internetovou bažinou, ako mnoho ďalších, takých, ktorým sa teraz hovorí alternatíva. Jeho úlohou je prinášať názory založené na faktoch. Spoločnosť čelí neinformovanosti, alebo extrémnej preinformovanosti, následkom čoho je, že sa strácame v informáciách, iba kĺžeme po povrchu, nezamýšľame sa, len preberáme isté pravidlá bez súvislosti, resp. nariadenia a necháme sa ovládať tými, ktorí nám hovoria „mysli si čo chceš, ale ja ti poviem, čo si máš myslieť“ a s tým prišiel nový pojem „dezinformácia“ a boj proti nej.
Aktuálne je aj kľúčovou témou na WEF fóre v Davose, boj proti dezinformáciám.
Pradoxne, Svetové ekonomické fórum (WEF) nám otvorene doteraz hovorilo, čo chystá v najbližšej budúcnosti, teda depopuláciu, pandemickú krízu, energetickú krízu, klimatickú krízu, zavádzanie umelej inteligencie a s tým súvisiaci kontrolný systém… no zrazu hlavným problémom sa stali dezinformácie. Prečo asi?
Dezinformácie alebo tzv. konšpirácie sa menia na pravdu už v čím ďalej, tým kratšom časovom intervale. Plány globálnych elít sa demaskujú, odhaľuje sa ich stratégia, nedarí sa im realizovať ich zrúdna plánovaná transformácia spoločnosti na NWO (nový svetový poriadok) a začínajú zúrivý boj proti dezinformáciám. Ľudstvo sa začína prebúdzať a elity budú o to viac tlačiť na pílu.
Ako už bolo povedané, na začiatku, prebíjame sa a tak sme dostali ponuku od istej spoločnosti WhitePress na spoluprácu a to zverejňovať reklamné články. Sami si nás vybrali, iste kvôli dobrej čítanosti nášho webu. Ponuku sme prijali, lebo fajn, nejaké financie si zarobíme. No spolupráca netrvala dlho, urobili sme doteraz 4 reklamné články, ktoré máme zverejnené v sekcii životný štýl pre spoločnosti CCC, Gues – answear.sk, trickovy.sk.
Spoločnosť WhitePress zrazu pred pár dňami bez udania dôvodu s nami spoluprácu prerušila suchopárnym oznámením, že web bol „pozastavený“. Dotazovala som sa, aký dôvod vznikol?
Odpísala mi pracovníčka Vierka Horňáková zo spoločnosti WhitePress, citujem: „Váš portál podtatransky-kurier.sk sme museli stiahnuť z našej ponuky, nakoľko sa na ňom nachádzajú články so sporným (dezinformačným) obsahom. Ďakujeme za pochopenie.“
Požiadala som o konkretizovanie článkov so sporným (dezinformačným) obsahom, lebo ma zaujímalo, ktoré sú to? Dostala som odpoveď, citujem: „Dobrý deň, portál podtatransky-kurier.sk sme sa rozhodli zatiaľ pozastaviť v našej databáze na základe toho, že sa nachádza v zozname konspiratori.sk – https://konspiratori.sk/stranka/960 Ako príklady článkov, ktoré majú sporný (dezinformačný) charakter sú uvedené: https://www.podtatransky-kurier.sk/nazor/agenda-vyludnenia-tibor-eliot-rostas https://www.podtatransky-kurier.sk/za-zrkadlom/aktualizacie-ohladom-oslobodenia-zeme-od-temnych-sil-a-chazarskej-satanistickej-mafie-drzte-svetlo-2-2
Váš web radi opäť zaradíme do našej ponuky, ak z neho problematické články odstránite. Ďakujem za pochopenie.“
A do tretice po mojej reakcii na ich odpoveď v zmysle, že sa stavajú do úlohy cenzorov mi milá Vierka napísala, citujem: „ďakujem za Vašu spätnú väzbu. Neberte to prosím osobne, riadim sa len nariadeniami firmy, pre ktorú pracujem. Jedným z nich je, aby sa v databáze portálov nenachádzali weby s dezinformačným obsahom. Ďakujem za pochopenie a prajem všetko dobré. S pozdravom Horňáková Vierka“
Aktualizácia o požiadavku zo strany pracovníčky spoločnosti o to, že ju očierňujem, pretože som zverejnila jej meno. Ja som ju teda požiadala o kontakt a uvedenie mena kompetentnej osoby, a nižšie uvádzam ich komunikáciu, čitateľ si môže názor vytvoriť sám:
„Dobrý deň, prepájam Vás na základe Vašej požiadavky s mojím regionálnym manažérom p. Slavomírom Hybenom. A prosím v prípade Vášho článku o odstránenie môjho mena. Ako som uviedla v predchádzajúcom emaili, konala som na základe nariadení našej spoločnosti. Nie je dôvod vo Vašom článku uvádzať celé moje meno. Ďakujem za pochopenie. S pozdravom Horňáková Vierka„
a reakcia kompetentného Slavomíra Hybena, Regional Manager SK & CZ:
„Dobrý deň, pani Janka, rád by som sa zapojil do tejto debaty, nakoľko som práve ja nariadil rozviazanie spolupráce. V prvom rade by som chcel upozorniť na to, že Váš portál naša spoločnosť neočierňuje, už vonkoncom nie verejne. Vierka Vám poskytla informácie, na základe ktorých konala, tieto informácie boli odoslané len Vám. Ak odstrihneme emócie z tejto zbytočne presaturovanej situácie a pozrieme sa na to s odstupom, jedná sa len o rozviazanie spolupráce medzi 2 spoločnosťami, nič viac. Tak, ako sa aj Vy môžete rozhodnúť v ktorom obchode chcete nakupovať, rovnaký princíp môžeme použiť pri rozhodovaní, s kým chceme spolupracovať a s kým nie. Je dôležité si však povedať, že ak Vy pôjdete nakúpiť do obchodu X, obchod Y nenapíše v článku, že ideologicky selektívne 🙂
Rozumiem však Vášmu rozčarovaniu zo spôsobu, že sme Vás najskôr oslovili a neskôr sme spoluprácu rozviazali, to je naša chyba a priznávam, že tento spôsob je čudný, prijmite moje ospravedlnenie. Aby sme si rozumeli, na osobnej rovine proti Vám nemám nič, som dostatočne otvorený človek a som fanúšikom slobody. Môj osobný názor je však irelevantný, tu sa rozprávame o biznisovej rovine. Vy môžete čerpať informácie, na základe ktorých konáte, na 1 mieste, ja môžem čerpať informácie inde. My a naši klienti považujeme spomínanú stránku konspiratori.sk za hodnotný zdroj relevantných informácií a podľa týchto informácií tiež vyhodnocujeme, s kým chceme spolupracovať.
Doteraz sme riešili len situácie, v ktorých sa inzerenti sťažovali, keď našli webstránky z tohto zoznamu v našej databáze, nie naopak. V článku píšete, že „ideologicky selektujeme“, ja hovorím, že si ako spoločnosť vyberáme partnerov – sme späť slobode rozhodovania. Tým, že nemám záujem o spoluprácu Vás ani Váš portál nechcem haniť, ani urážať, myslím to tak, že jednoducho môžeme fungovať bez seba – aj bez toho, aby sme do sveta vypustili negatívne PR;)
Chcel by som Vás pekne požiadať o odstránenie mena kolegyne Vierky z článku a tak isto aj o odstránenie útržkov komunikácie. Rád by som Vás upozornil na to, že Vierka Vám nikdy nepodala súhlas na zverejnenie komunikácie, a teda zverejnením obsahu dôvernej emailovej komunikácie porušujete zákon. Pravdepodobne o tomto zákone neviete a prehliadli ste aj pätičku emailu, v ktorej máme text, ktorý poukazuje na dôvernosť komunikácie. Verím, že túto situáciu dokážeme vyriešiť jednoduchým spôsobom. Čo sa týka článku, bol by som rád, keby ste skúsili situáciu prehodnotiť a zvážili jeho stiahnutie. Zbytočne očierňujete naše meno na základe nášho slobodného rozhodnutia o tom, že s Vami nechceme spolupracovať. Na záver by som Vám chcel zaželať všetko dobré v novom roku, hlavne veľa zdravia. Verím, že sa Vám bude dariť aj bez našej spolupráce a budete mať čo najmenej dôvodov na tvorbu podobného obsahu. Pekný zvyšok dňa Slavo
Teda konšpirátori Ján Urbančík, Juraj Smatana a Peter Jančárik už od roku 2016 deštruujú slovenskú spoločnosť beztrestne? Dokedy ešte?
O danej problematike v tretej časti rozhovoru a omnoho viac informácii si môžete vypočuť v relácii Pekný deň s JUDr. Adrianou Krajníkovou na Slobodnom vysielači:
V Česku si všimli: BLÁZINEC NA SLOVENSKU!
Stretli sa, urobili komisiu, a tá jednoducho povie, že ste konšpirátor! České Parlamentní Listy upozorňujú, že slovenský projekt Konšpirátori.sk sa pred niekoľkými rokmi stal vzorom pre českých bojovníkov proti dezinformáciám. Pod heslom „chráňte svoju značku pred spojením so sporným obsahom“ boli stredoeurópskym priekopníkom v nátlaku na inzerentov, aby neinzerovali v médiách, šíriacich „prokremeľskú propagandu“. Bojujú za to, aby sa médiá, s ktorými názormi nesúhlasia, jednoducho nedokázali uživiť.
Slovenskí „strážcovia liberálnej demokracie“ začali po weboch Hlavný denník, Hlavné správy, či mesačník Extraplus útočiť aj na konzervatívny online denník Štandard. Denník bol najnovšie projektom Konšpirátori.sk zaradený medzi konšpiračné weby. Ako redakcia Štandardu uvádza, konšpirátori však neboli schopní doložiť existenciu žiadneho takého prípadu medzi jeho 40 000 vydanými článkami. Naopak, vo svojom úsudku sa dopustili hrubej a preukázateľnej dezinterpretácie.
Konšpirátori konšpirujú – stret záujmov čisto náhodný?
Prvý s takýmto zoznamom prišiel v roku 2015 istý Juraj Smatana. Ide o niekdajšieho poradcu premiérky Radičovej, o ktorom sa na Wikipédii môžete dočítať, že „od roku 1989 sa venuje občianskemu aktivizmu, najmä v oblasti životného prostredia“.
Konšpirátori.sk ale od počiatku prevádzkovali komplexný systém na seba nadväzujúcich aktivít, ktorý dokázal firmám veľmi pádne vysvetliť, že inzerovať na uvedených weboch naozaj nie je dobrý nápad.
Za projektom stojí dvojica Peter Jančárik a Ján Urbančík. Ľuďom neznalým slovenských reálií mená príliš nepovedia, ale jedná sa o dvojicu podnikateľov v reklame. Ján Urbančík vlastnil reklamnú agentúru Net Succes spoločne s Peterom Mačingom, ktorý bol súčasne spoločníkom vo vydavateľstve Petit Press, ktoré vlastní podstatnú časť slovenského novinového trhu, vrátane denníka SME. viac TU
O spomínaných konšpirátoroch, Jánovi Urbančíkovi, Jurajovi Smatanovi a Petrovi Jančárikovi a ich trestuhodnej činnosti už bolo písané aj na portáli Zem a Vek v článku: Sorosovi kméri triedia vašu poštu. Centrum.sk nedoručuje vaše maily, ak obsahujú link na nezávislé weby, a nájdete o nich podobné informácie na mnohých ďalších portáloch.
Zanechajte nám komentár