Ján Baránek: Ako sa manipuluje verejná mienka?
Pri pohľade na dokumentárne zábery hajlujúcích a jasajúcich davov v Nemecku medzi vojnami som si často hovoril, ako sa mohli nechať tak zmasírovať? Alebo naopak, ako to, že také množstvo ľudí nacistická propaganda zvládla?
Víťazstvo temnoty v dejinách pritom väčšinou spôsobilo okrem iného aj to, že dokázala využiť schopnejších profesionálov než ľudia, ktorí to „mysleli dobre“.
Vodcom nemeckej propagandy a politického marketingu nacistickej strany v Nemecku bol Joseph Goebbels. Všetkým, ktorí sa chystajú k blížiacim sa voľbám, by som odporučil archív jeho práce. Ak si myslíte priatelia, že už sme inde, že sme prezieravejší a na nás by to nefungovalo, potom sa pletiete. Vedľa priamočiarej brutality pracovalo Goebbelsovo PR dokonale so zámenou obsahu slov. Biele vydávala za čierne, kruh za štvorec a oheň za vodu. Toto je podporované STRACHOM . Ľudia na púšti, akou bolo Nemecko v čase ekonomickej krízy (a to bol iný „prúser“ ako keď dnes nemáme pár rokov na dovolenku v Karibiku), uveria každému, kto im sľúbi studňu. Takí ľudia nepotrebujú počuť analýzu piesku ani, že cesta bude dlhá a ťažká. Potrebujú počuť slová nádeje a cítiť, že im niekto rozumie a sľúbi, že ich na tej púšti nenechá. To posledné, čo chcú počuť, je, že si za to môžu sami svojou neschopnosťou lebo tí, ktorí sa lepšie učili, dávno sedia pri nejakej oáze. Obľúbená to rétorika súčasnej českej pravice, ktorá z nedávno vplyvného prúdu urobila len parlamentný folklór. Okrem zámeny významov rád Goebbels zosmiešňoval svojich súperov. Poznáte to zo školy, kedy vám okuliarnatý chlapec v prvej lavici nikdy nič zlé neurobil, napriek tomu sa väčšine deti objaví minimálne úškrn na tvári, keď sa pri telocviku nešikovne motá po ihrisku. A čo potom, keď mu niekto vymyslí prezývku. Nasleduje vydýchnutie, že si nerobia žarty z vás a pridanie sa k smejúcemu sa davu, aby sa tak nestalo.
Je poučné porovnať s akými sloganmi a akou stratégiou sa Goebbelsovi podarilo omámiť svojich krajanov. A zamyslieť sa, či naozaj sme imúnni voči dnešným „Goebbelsom“. Samozrejme, že nie sme… aj dnešná propaganda mainstreamových médií sa výrazne a nebezpečne podobá, len sa zmenili heslá a slogany súčasnej propagandy Buď zodpovedný, Dodržuj odstup, Nos rúška, Hlavu hore, Buď slušný, VAKCÍNA JE SLOBODA (Vladimír Krčméry a MZ SR), VAKCÍNA JE VÍŤAZSTVO NAD ZÁKERNÝM SÚPEROM (Marek Hamšík), VAKCÍNA JE PRÍBEH S DOBRÝM KONCOM (Daniel Hevier), VAKCÍNA JE GÓL, KTORÝ NÁS POSÚVA K VÍŤAZSTVU (Marián Hossa), VAKCÍNA JE RIEŠENIE (Ernest Šarközi, hudobník (Cigánski diabli))), VAKCÍNA JE CESTA VON Z IZOLÁCIE (Judit Bárdos, herečka), VAKCÍNA JE KROK K VÍŤAZSTVU NAD PANDÉMIOU (Danka Barteková, olympijská medailistka v športovej streľbe a členka Medzinárodného olympijského výboru), VAKCÍNA JE HUDBA (Ondrej Kandráč), VAKCÍNA JE NÁDEJ (Mons. Bernard Bober, arcibiskup metropolita Košickej arcidiecézy)
V Nemecku v 30 rokoch aj v súčasnosti, v EÚ a na Slovensku je propaganda financovaná nadnárodnými bankovými a farmaceutickými kartelmi a firmami spolu so zdravotným poisťovňami, ktoré sú priamo aj nepriamo lobisticky a finančne prepojené na vládne strany a politikov. Všetko riadia globalistické davovo elitárske zoskupenia, kabalisti , deepstate, slobodomurári, Bilderberg, atď….a ich realizátori a organizátori WHO, OSN, CDC, World bank, Sorosove spolky a nadácie, kongres USA , parlament EÚ a národných vlád realizujú ich diabolské plány pod rúškom agendy 21, agendy 2030, migrácie, atď…
MÉDIA UŽ NESLÚŽIA PRAVDE, ALE LOŽ SA STÁVA PRAVDOU podľa vzoru Goebbelsovej propagandy – Stokrát povedaná LOŽ sa stáva PRAVDOU.
Jedinú pravdu dnes nájdete na alternatívnych médiách, ako napr. Zem&Vek, Infovojna, Slobodný Vysielač, EUROREŠPEKT, Žaloby voči štátu, Parlamente listy, Info Wars, Zvedavec Šifra, Bádateľ …a mnoho, mnoho ďalších.
OZ Pán občan
Zanechajte nám komentár